На всю техніку, що реалізується у нашому магазині, ми надаємо фірмову гарантію компаній-виробників. Якщо мова йде про аксесуари і виробник/постачальник не надає гарантійний талон, Вам достатньо мати при собі чек магазину/Нової пошти, що підтверджує Вашу покупку.
Терміни гарантійного обслуговування кожного товару залежить від сервісної політики виробника.
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації.
Обмін та повернення товару протягом перших 14 днів після покупки
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.
А також має бути збережено:
- повний комплект товару;
- цілісність та всі компоненти упаковки;
- ярлики;
- заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Якщо покупець знаходиться не в Харкові , всі транспортні витрати оплачує покупець – при поверненні товару НЕналежної якості . Повернення грошей можливе у день повернення товару, за попередньою домовленістю, або у разі відсутності грошей у касі, не пізніше 14 робочих днів.
Вся відповідальність за товар після передачі його клієнту перебуває лише клієнта. Будь-які подальші дії з товаром є зоною відповідальності покупця і не належать до магазину. Усі рекомендації представників магазину мають консультаційний характер.
Гарантійні зобов'язання знімаються у таких випадках:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- відсутності повної комплектації (кабелів, драйвера, зарядного пристрою, оригінальної упаковки тощо).
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- механічні ушкодження, що виникли після передачі товару споживачеві (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
- використанням нестандартних та/або неякісних витратних матеріалів, приладів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, які не були поставлені або рекомендовані виробником.
На групи товарів, які не мають механічних рухомих деталей та електронних схем, гарантійні зобов'язання виробник не надає. Причиною є простий факт – такі вироби не можуть вийти з ладу в процесі експлуатації з вини заводу-виробника. Вони можуть бути піддані природному зносу, або пошкоджені користувачем внаслідок неправильного використання, зберігання, транспортування.
Гарантійні зобов'язання поширюються лише на основний виріб, зазначений у гарантійному талоні (модель та серійний номер). Усі супутні аксесуари, що постачаються в комплекті з основним виробом, не підлягають гарантійному обслуговуванню (чохли, зарядні пристрої, зовнішні блоки живлення, лампи, акумулятори, пульти, гарнітури, кабелі, перехідники, карти пам'яті, акційні подарунки та інше).
Гарантійні зобов'язання поширюються виключно на дефекти, що виникли з вини виробника. Дефекти та поломки, що виникли внаслідок неправильного використання, зберігання, транспортування тощо, не підлягають гарантійному ремонту. За наявності таких дефектів, виріб повністю знімається з гарантії.
Ремонт у Сервісному Центрі. Обмін бракованого товару
Усі питання, пов'язані з ремонтом чи обміном бракованої техніки, є виключно компетенцією офіційного сервісного центру виробника. Обмін техніки проводиться в магазині за наявності у покупця Акту із Сервісного Центру, в якому зазначено, що виріб підлягає заміні. Такий акт видається Сервісним Центром у разі, якщо виріб неможливо відремонтувати у встановлені законом терміни або недоцільно ремонтувати з економічних міркувань, оскільки вартість ремонту дорожча за новий вироб.
Якщо Ви передаєте товар на сервіс через нас, то датою прийому товару є дата фактичного отримання товару нашим представником. У разі передачі товару Новою Поштою датою прийому товару є дата отримання товару нашим представником на Новій Пошті.
Діагностика та подальший ремонт проводитися за погодженням з клієнтом та в середньому займає 2-3 тижні. На період діагностики та ремонту прилади на заміну сервісним приладам не надаються.